Friday, September 21

a békülényekkel vagyok én. és.

nem volt szándékomban kellően megszakítani a történet folyását, mivel korántsem állt le, sőt csak gyorsult. mivel a normand-breton út során sikerült ezer kép felé lépnem, így onnan képeket még nem mutathatok - ám tényleg nagyon jók lettem, tehát még érdemes rájuk várni egy keveset.

addig is íme pár alpesi túrázás képes beszámolója. egész biztos, hogy veszek teljes felszerelést (botok, rendes túracipő, kishátizsák, nadrág, fejlámpa) mert egész egyszerűen élvezem, ahogy ezer-kétezer méter felé kerülünk. mondjuk a szintkülönbséget eléggé érzem, tehát a háromezres határt nem feszegetem majd. de ne szaladjunk előre ennyire, íme az eddigiek:
Rax
Weichtalsklamm
HallstattGosau
az a kurva hó, csak szívja magába a fényt. undorító.

munkailag november végéig, de valószínűleg ebben az évben már ráállok a hannoveri repülőjáratra heti szinten. már szinte csukott szemmel indulok el itthonról az S7 felé majd csúszom át az ABCD kapun, pont időben érek a C-kapuk körrészéhez és beszállás előtt mindig van idő egy ásványvizet vennem. visszafelé meg már várom, hogy a kopasz fontoskodó német őr kibontassa ismét a vadiúj kistáskámat, türelmes mozdulatokkal fedem fel árgus tekintetére a decis üvegcséket. az ampullákat máshol keresd, komám. aztán pratersternnél felcsendül egy félvér osztrák-török csitri szájából az affektált fick dich immer wieder gerne. nem rám értette, szerencséje.

kell is a rutin és munka, időszaporítás, mivel eléggé költekeztem. picit meg kell fognom a gyeplőt és ebben a 14ik havi bér is segít - ugye ausztriában ez eleve benne van az éves bérezésben. céges megjelenésem ennél tökéletesebb már nem is lehetne, a nikon d3200 a 35mm-es fix 1,8as lencsével szakít, valamint jópár év után kis yamaha elektromos hegedűm is új pickupöt és ezzel új jövőt kapott.
viszont mielőtt klangfarbe.at törzsvásárlóvá válok és túrafelszereléseimet tökéletesítem, várok még pár hónapot. jobb tudni, hogy van mögöttem tartalék, amihez nyúlhatok.

No comments:

Post a Comment