Tuesday, January 29

letzte woche

nos, tegnap esti állás szerint tényleg az utolsó hetem töltöm Herfordban. túlzás lenne azt mondanom, fáj vagy hiányozni fog. nem fog hiányozni, de nem is volt annyira nehéz, mint amennyire az elején, vagy közben gondoltam, hogy nehéz lesz. sokkal simábban ment minden, mint gondoltam.

most már csak a rendelt és a raktárba szállított áruimat kell megszereznem - ami baszottul nem egyszerű, mert mikor máskor állna haptákba egy német szőke picsa, mint amikor pont lekéssük a hétfői 10-12es sávot az átvételre. azért ilyen se az osztrákoknál, se svédeknél, se hollandoknál nincs: bezzeg németeknél - nade itt is van némi személyes elbírálás. bennem is, legszívesebben egy széklábat állítanék e csökött nő gerince helyére. legalább fél éve vagyunk itt, mind megoldásokon gondolkozunk, átépítünk dolgokat, erre egy ilyen egyszerű kérdésben nem hajlandó segíteni, kicsit sem. mintha én döntöttem volna el, hogy ez lesz az utolsó hetem :) vicc, de tényleg. persze szőke, persze szingli, persze persze.
úgyis megoldjuk, csak percek kérdése és máris raktáron kívül lesz ez az áru. bámulatos, hol tart már a tudomány!

No comments:

Post a Comment