Thursday, March 28

erkältung

sajnos Grazból sikerült visszahoznom náthát és megfázást, így beletelt pár napba ezt kiheverni. hétfőn-kedden pedig még otthon is feküdtem és mackó módjára aludtam tizenórákat - bizony, ausztriában még bemondásra otthon maradhat az ember 2 napot gyógyulni. nem annyira értettem én ezt mo.-n, miért vették el a háromnapos verzióját: feltételezve, hogy az ember nem él vissza ezzel a lehetőséggel, számos vírusnak és fertőzésnek elejét lehet venni azzal, hogy egyszerűen nem légkondicionált - vagyis visszaforgatott levegőjű - termekben köhögjük szét a bacillusokat. furcsa eltérés, hogy itt nem gond kinyitni az ablakokat sem - hiába, ez is egy több évezredes felfedezés. mégsem ugrik ki senki, s én sem irodában fáztam meg, hanem a sarki szelekkel sújtott Grazban. amúgy Graz remek hely, vissza kell menni még nyáron is.

No comments:

Post a Comment