Wednesday, February 5

langlauf schnuppertage

tavaly síelni tanultam meg, így idén ideje egy újabb léchez kapcsolódó sportot elsajátítanom: sífutni kezdek el, méghozzá 4napos hegyi üdülés keretében. tisztára olyan szervezéssel, mint a régi SZOT-üdültetés, viszont így elég jutányos áron a hallstatti tó tőszomszédságában rovom majd a köröket - ha eljutok odáig. állítólag a sífutás kőkemény kardio sport és az a helyzet, az elmúlt fél évben nem nagyon sportoltam - vagyis kurvára nem sportoltam semmit. le vagyok eresztve és érzem is magamon, tényleg kezdenem kéne magammal valamit. de ez most eléggé érdekel. és szerencsére jár mellé a szauna is - bár az osztrákok meztelenül szaunáznak én meg hozzá vagyok már szokva a hostel augarten kis, meghitt fakalyibájához. mindjárt le is nézek, már melegszik a kuckó.

No comments:

Post a Comment