Saturday, July 7

wohnung möbliert

elég régóta terveztem, hogy eddig pőre és üres nagyszobámat megtöltöm pár bútorral, elsősorban könyvespolccal és legalább egy álló dekorlámpával. természetesen ezt a vásárlást a 33-35 fokos hétvégén gondoltam elintézni, mikor máskor, ugye.
számos bolt van errefelé: ludwig, xxxlutz, kika és persze ikea is. kényelmi okokból a legközelebbi bolthoz ügettem, ez a donauzentrum szuperplázában található kika volt. a pláza természetesen dugig emberekkel, légkondi ellenére komoly hering alakult ki. ekkor már pirosan villogott fejemben az 'alarm' csengő, éreztem, hogy ez teljes kudarc lesz. az is volt: ugyanis ez a kika bolt igazából lakásdekorációt és evőeszközöket, tárgyakat kínál mindössze. első hiba a gépezetben: weboldalon simán elérhetőnek mutatta a kinézett könyvespolcomat erre a boltra. francba.

nem törtem meg, irány akkor a Sverigestrasse 1. ha ezt tudja a német/osztrák bútoripar, akkor jöjjön a svéd. természetesen az ikea a város szélén helyezkedik el, cseppet sem közel. már akkor patakokban folyt rólam a víz, amikor a dugig telt buszon kifelé caplattunk.
a kéksárga boltban egyébként nem kellett csalódnom, szuper dolgokat találtam és jókora civódás után sikerült olyan szekrényt választanom, amit egyedül is haza tudok szállítani a feneketlen deuter hátizsákommal. a házhozszállítás nem jöhetett szóba, ugyanis 50€ a sarc és a szekrény csupán 29€, azaz magad uram, ha autód nincs. fasza gyerek vagyok, persze hogy menni fog.

így sikerült a már megvásárolt Billy szekrényemet mérnöki pontossággal bal lábujjamra varázsolnom pakolás közben, szóval most még szó szerint lábadozom. komoly károsodás nem történt, ám nem tudom használni az újdonsült futócipőimet :(

No comments:

Post a Comment