Saturday, November 10

garantie

sajnos úgy esett, hogy egyébként remek fotógépemnek váratlan hibája támadt. egész pontosan az objektív felejtette el az autofocus módot egy csapásra. így nem volt mit tennem, összepakoltam a szerkezetet, vittem az apumtól kapott másod-objektívet (a szokásos 18-55mm) és felcsaptam táskám tartalmát a pultra a boltban. persze a számla és garanciajegy segítségével.
szerencsémre a boltvezetővel akadtam össze, így 2-3 perc alatt ő is megbizonyosodott a hibáról és ellentmondást nem tűrően már vésni is kezdte a garanciális csere papírjait. kb. 10 percen át dolgozott, mire az objektív visszakerült az eredeti csomagolásába (megtartottam persze). még külön figyelmeztetett, hogy az UV-szűrőt azért tartsam meg, azt ne küldjük vissza. egyeztettünk telefonszámot, külön kérte, hogy nézzem meg a monitoron is - és elnézést kért a 10-14 napos várható csereidőért: 'sajnos vissza kell küldenünk németországba, nem megy gyorsabban'.

áldom az eszem, hogy vásárláskor 3 éves garanciára toltam ki az alap 1 éves időtartamot.

No comments:

Post a Comment