Monday, November 12

virtual pub

Bradákkal mindig élvezet beszélgetni. ugyan október közepe óta nem váltottunk szót, egyből felvettük a fonalat. míg ő a Jedermannban mulatott, jómagam egyből sörrel üdvözöltem a hotelszemélyzetet. valahogy eképp:

[br] :] fakkjaaaa. a végén tényleg a jókai téren sakkozunk 60 évesen :]
doktorként.
[me] alap! csak Major küldje ki a fröccsöket valami suhanccal ;)
[br] akinek csak beszólunk mint a muppet showban a két vén geci :] :]

adásmegszakítás: már most két vén geci vagyunk tulajdonképp. fő az önbizalom.

[me] úgy-úgy! otthonról meg a kis lurkók szaladnak hogy
'apuu, apuu, anyu már úgy izgul, hogy valami baj történt!'
'ugyan fiam, nem látod, hogy Bradák bécsival játszunk? na akkor sakk és isten-isten!'
közben újabb rövid kör teljesítve.
[br] nekem a vodka lecsúszott. vazz
virtuálisan kocsmázunk, következő?
jedermannban népzene, csuhajjja!!!
[me] csak egy sör, de reggel 6kor keltem 5óra alvás után, szóval be is basztam.
holnap reggel 8kor már tesztelek, tehát este veszek egy üveg bort és ásványvizet, ez lesz a "vacsora".
egs! itt vesztfál sramli & AC/DC -stiláris defekt, hiába, germánok
baszki, Prince. osztrigába tévedtem?
[br] vazz, király. ott lennék már ropnám.
hiányoznak már a dumák. már várom a decembert
[me] szintúgy!
készülnöm kell a pénteki előadásomra a cégnél - de helyettem is igyál tovább!
[br] jaaaa. akkor karácsony és ami jön.

és akkor ami jön. die fette jahre sind schon vorbei.

No comments:

Post a Comment