Sunday, March 16

winding

egészen változékony az idő ezen a hétvégén, leginkább kifejezetten barátságtalan. ilyenkor már több tucatnyian futnának a parkban, ehelyett egészen novemberi hangulatú a reggel, az erős szél felkavarja a frissen elhullajtott leveleket. a harkály is elhallgatott, mókusok nem mászkálnak a fák tetején, kifejezetten sivár a park.
péntekre egészen kimerültem, bizony mostantól nagyon sok munka vár ránk a következő hónapokban. így aludtam majd pihentem délig, aztán az időre való tekintettel tavaszi nagytakarítást rendeztem az egyébként is műtőtisztaságú körletemben. összeütöttem egy most már egész egyszerű ebédet is, hal&rizs&spenót majd ettől megint úgy éreztem, aludnom kell. most pedig igyekszem magam ébren tartani, mert két napot tényleg nem szeretnék elhajítani - elég sok teendőt írtam össze magamnak. és zenélni is kell.

No comments:

Post a Comment