Monday, May 21

spaziergang runt augarten

tegnap este kellemes vacsorával ünnepeltem, hogy végre van szárítóm és két szőnyegem is már. ennek örömére - vagy a fogyasztott, még vasárnapról megmaradt sörök hatására - körbesétáltam az Augartent. és nem tettem rosszul. mint sejtettem, az északi oldal, végig az 5ös villamos vonalán eléggé slum. még egy normális kebapos sincs, pedig ha már slum, akkor legyen kőkeményen az, minden előnyével (azaz legyen jó kebapos). ez a rész tisztára Mester utca Pesten, csak nem szép. ellenben tele van délszlávokkal és oroszokkal, törökök is alig. ami viszont meglepően kurvajó, az a Jägerstrasse. nincs 100 méter se a kettő között, máris óriási a különbség. ez persze fokozódik a kanális felé haladva, egész polgáros fasor alakul ki, melynek csúcsa a Gaussplatz. ez a legötletesebb tér, a műtárgy a közepén zseniális. utólag belegondolva rohadtul nem értem, hogy nem vettem észre ezt múlt héten, de tényleg fel se rémlik, nem tudatosult ez a tárgy a Scholzgasséról nézve. szóval ezt a helyet nagyon ajánlom, bár semmi különös más látnivaló nincs, egy kávét a tér szélén megér.

amúgy a pávák megint rikoltoznak, bár nem annyira és nem olyan hosszan. már este 9ig tart nyitva a park, nincs mese, el kell kezdenem futni itt.

No comments:

Post a Comment