Sunday, June 17

tulln an der donau

ide tekertem el vasárnap délelőtt, mivel számomra is váratlan eseményként reggel 8 körül felkeltem. 9kor már a Donauinsel felé siettem.
egész tömeg verődött össze és láthatólag mindenki észak felé tartott. a greifensteini gáthoz már inkább csak országútisokkal érkeztem - ezúttal elmaradt az achtung, achtung - furcsamód mögém álltak be inkább a szembeszél miatt.
genyó dolog ez, ha nem viszonozzák a segítséget. így én sem tekertem ki a lelkem, hiszen még el kell jutnom tulln-ig a gáttól.
ami aztán piszok egyszerű volt a déli oldal gátján, a vártnál sokkal hamarabb, már dél előtt megérkeztem, pedig tartottam a meleg miatt egy jó félórás pihenőt, himbeersodával. amúgy a sörrel nem is kísérletezem ilyen melegben, simán agyonüt egy korsó is - legfeljebb radler, vagy soda, esetleg almdudler gespritzt.
langenlebarn nagyon kedves üdülőfalu, rendes templommal, árnyas sétaúttal a gát mellett. itt voltak a legjobb helyek is, két söröző és egy valódi halsütöde pultokkal. azt hiszem, legközelebb ezt a sütödét fogom kipróbálni, most pont volt nálam elegendő gyümölcs.

No comments:

Post a Comment